Skocz do zawartości


                           
Logo

Witamy na sieci CelaKarna.pl


Już dziś CelaKarna.pl zaprasza Cię do wspólnej gry w Counter Strike 1.6. Zapewniamy miłą i przyjazną atmosferę na serwerach, oraz na naszym Forum. Praktycznie całodobowa interwencja adminów, nie wierzysz ?! Sam sprawdź Obecnie jesteś oskarżonym gościem. Zarejestruj się aby zostać więźniem w Celi, z której nie będziesz chciał uciec.
Zaloguj się lub Zarejestruj się !
Zdjęcie

Regulamin Forum.

- - - - -

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1
Ave Tos

Ave Tos

    Ostatni Sprawielidwy

  • 1237 postów
  • Skąd: Edinburgh
  • Platforma: Steam

Regulamin forum CelaKarna.PL


§1
Zasady ogólne

1.1. Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo do posiadania wyłącznie jednego konta na forum. Przy wykryciu MultiKonta, wszystkie konta danego Użytkownika zostaną zbanowane.
1.2. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z polskim prawem treści, pliki i tym podobne, zamieszczone na łamach forum przez użytkowników.
1.3. Na forum wymaga się zachowania kultury osobistej, przestrzegania zasad netykiety, norm społecznych, kultury, poszanowania godności innych użytkowników oraz uczuć religijnych.
1.4. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów, moderatorów czy użytkowników forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów.
1.5. Na łamach forum staramy się pisać poprawną polszczyzną!
1.6. Nadużywanie wulgaryzmów skutkować będzie warnem (ostrzeżeniem).

1.7. Osoby działające na niekorzyść sieci mogą zostać zbanowane mimo, że nie złamały regulaminu.




§2
Rejestracja

2.1. Aby móc aktywnie uczestniczyć w dyskusjach prowadzonych na forum wymagane jest zarejestrowanie własnego konta.
2.2. Założenie konta na forum oznacza, że przeczytałeś, zrozumiałeś i akceptujesz Regulamin forum CelaKarna.PL.
2.3. Zakładając konto na forum wyrażasz zgodę na otrzymywanie na zadeklarowany podczas rejestracji adres e-mail informacji, reklam, ofert.
2.4. Nazwa użytkownika nie może zawierać treści powszechnie uznawanych za wulgarne, adresów www (wyjątek stanowią przedstawiciele firm hostingowych), jak również adresów ip serwerów gier multiplayer.
2.5. Nazwa użytkownika nie może godzić godności innych użytkowników oraz uczuć religijnych. (np. nicki typu "Jezus")




§3
Publikowanie wiadomości

3.1. Przed założeniem nowego tematu użyj forumowej wyszukiwarki by sprawdzić, czy taki temat nie został już założony przez innego użytkownika.
3.2. Zakładając nowy temat należy nazwać go tak, by tytuł tematu nakreślał w skrócie istotę wątku.
3.3. Tematy należy zakładać w odpowiednich, najprecyzyjniej odpowiadających im działach.

3.4. Zabronione jest wysyłanie jednego posta pod drugim. Jeżeli chcesz coś dodać bądź zmienić w swej wypowiedzi, użyj opcji "Edytuj", jeżeli natomiast ta opcja jest niedostępna, napisz wiadomość do Moderatora z prośbą edytowania postu.

3.5. Zabronione jest używanie uciążliwego formatowania czcionki, przez co rozumie się nadużywanie kolorów czcionki, wielkości czcionki oraz ozdabianie wypowiedzi nadmierną ilością obrazków, animacji, emotikon.
3.6. Zalecane jest używanie w swych wypowiedziach tagów BBCode, w szczególności code, quote, youtube, wrzuta, gdyż dzięki nim wiadomości stają się bardziej czytelne.
3.7. Zabronione jest tak zwane "nabijanie postów" przez co rozumie się dodawanie do wątku krótkich wypowiedzi np. "Ok", "Spoko", "Popieram", "Super" itp.,samych emotikon, pisanie nie zgodne z tematem (przykład - w podaniach o UB, Administratora serwera itp.) jak również odkopywanie starych tematów, mające na celu zwiększenie licznika postów.

3.8 Zabrania się wypowiadania kandydatów w podaniach o Administratora serwera/ Moderatora/ Supporta AMXX oraz Redaktora na odpowiedzi osób oceniających w jego podaniu. Wyjątek stanowią jedynie posty mogące wpłynąć na korzyść kandydata. Rozumie się przez to dodanie ważnych informacji w odpowiedzi na pytania od oceniających.

3.9. W odwołaniach ocena screenów, komentarze bez dowodów będą karane warnem. Użytkownikowi przysługuje prawo w tym dziale do pomocy osoby zbanowanej, rozpiski demka, oceny demka, potwierdzenie winy.

*należy zachować bezstronność i odznaczać się wysoką kulturą w trakcie wypowiadania się, w innych przypadkach jak użycie wulgaryzmów, bądź obrażania użytkowników, post ten nie będzie brany pod uwagę przy ocenie dema, a osoba oceniająca otrzyma WARNA.



§4
Sygnatury i Avatary

4.1. Maksymalna zalecana dopuszczalna wielkość awataru użytkownika to 225x225 pixeli i 80KB.
4.2. Maksymalna dopuszczalna wielkość podpisu użytkownika to 255 znaków.
4.3. W podpisie dozwolone jest umieszczanie adresów www z wyjątkiem adresów www oraz adresów IP konkurencyjnych serwisów, for, serwerów gier multiplayer i tym podobnych.
4.4. W podpisie dozwolone jest umieszczanie grafik, animacji o maksymalnej wysokości 250 pixeli.
4.5. Awatary oraz podpisy nie mogą zawierać treści wulgarnych, obraźliwych i niezgodnych z polskim prawem.




§5
Administracja, Zarząd, Moderatorzy oraz pozostałe grupy.

5.1. Administrację forum stanowią członkowie grup "Administracja" oraz "Zarząd" zajmujący się przede wszystkim aspektami technicznymi forum i serverów.
5.2. Moderatorzy- czuwający nad zawartością merytoryczną forum, porządkiem oraz przestrzeganiem regulaminu forum. Mają prawo nakładania ostrzeżeń użytkownikom forum za nie stosowanie się do regulaminu.
5.3. Członkowie grupy "Administracja" są najwyżej w hierarchii grup na forum. To do nich należy podjęcie ostatecznej decyzji w kluczowych sprawach dotyczących forum czy serwerów gier.
5.4. W przypadku dłuższej nieobecności członków grupy "Administracja" (wyjazd, urlop, zdarzenia losowe), członkowie grupy "Zarząd" mają prawo do podejmowania decyzji w sprawach kluczowych dla sieci po uprzedniej naradzie w swoim gronie.
5.5. Moderator ma prawo zamykać, otwierać, dzielić, przenosić, usuwać wątki ,a także edytować je nie zmieniając jednak ich podstawowej treści. Do Moderatorów należy również obowiązek egzekwowania kar za nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu.
5.6. Administratorzy serwerów zobowiązani są do rozstrzygania oraz zamykania tematów z odwołaniami od banów w działach serwerów, na których sprawują funkcję Administratora.
5.7. Do odrzucania lub przyjmowania kandydatur osób ubiegających się o funkcję Administratora któregoś z udostępnianych przez nas serwerów mają prawo "Administracja" oraz "Zarząd".
5.8. Do rozstrzygania dyskusji będących propozycjami dodania jakiś modyfikacji na któryś z serwerów mają prawo wyłącznie członkowie grupy "Administracja" oraz "Zarząd".




§6
Ostrzeżenia i bany

6.1. Każde naruszenie jakiegokolwiek postanowienia niniejszego regulaminu nagradzane będzie ostrzeżeniem.
6.2. W przypadkach ekstremalnych, gdy ostrzeżenia nie będą skutkowały bądź też przewinienie będzie zbyt poważne, Użytkownik będzie pozbawiany dostępu do forum tymczasowo, lub na stałe (tzw. ban).
6.3. Użytkownik może posiadać maksymalnie 5 ostrzeżeń. Piąte ostrzeżenie równoznaczne jest z permanentnym banem, czyli ze stałym pozbawieniem dostępu do forum.
6.4. Użytkownicy odczuwający skruchę i obawę w związku z dużą, bliską maksimum ilością ostrzeżeń mają możliwość odpracowania ich. Warunki jakie należy spełnić by odpracować ostrzeżenia określone są w specjalnym temacie: Odpracuj warna (Administracja zastrzega sobie prawo do odmówienia ściągnięcia warna z podaniem powodu).




§7
Postanowienia końcowe

7.1. Wszystkie treści zamieszczone na forum przez Użytkowników, tj. tematy, posty, załączniki, itp. stanowią integralną część forum i Użytkownik nie może żądać ich usunięcia w przypadku zbanowania czy usunięcia konta.
7.2. Poza regulaminem głównym, na forum istnieją również regulaminy podrzędne. Są one dedykowane konkretnym kategoriom forum. Użytkownik udzielający się w kategoriach objętych podrzędnymi regulaminami zobowiązany jest do ich przestrzegania a ich nieprzestrzeganie karane będzie zgodnie z ustaleniami zawartymi w danym regulaminie podrzędnym.







§8
Pouczenie

 

Pamiętaj!
Założenie konta na forum, oznacza akceptację regulaminu forum CelaKarna.PL!
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego informowania użytkowników.

 





Copyright © CelaKarna.PL 2012. Wszystkie prawa zastrzeżone!


  • Ewelinkaaa, xtr. i patryju50 lubią to

#2
Equilibrium rozg.

Equilibrium rozg.

    Maniak

  • 5355 postów
  • Platforma: Steam

Zostało usunięte:

 

 

7.1. Każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo do usunięcia swojego konta z forum. W celu usunięcia konta należy wysłać wiadomość do jednego z członka Administracji bądź Zarządu, w treści której znaleźć się musi dokładny nick użytkownika ubiegającego się o usunięcie konta. Gdy konto zostanie usunięte, Użytkownik zostanie o tym poinformowany w e-mailu zwrotnym.

Zmodyfikowane:

 

 

3.9. W odwołaniach ocena screenów, komentarze bez dowodów będą karane warnem. Użytkownikowi przysługuje prawo w tym dziale do pomocy osoby zbanowanej, rozpiski demka, oceny demka, potwierdzenie winy.