Skocz do zawartości


                           
Logo

Witamy na sieci CelaKarna.pl


Już dziś CelaKarna.pl zaprasza Cię do wspólnej gry w Counter Strike 1.6. Zapewniamy miłą i przyjazną atmosferę na serwerach, oraz na naszym Forum. Praktycznie całodobowa interwencja adminów, nie wierzysz ?! Sam sprawdź Obecnie jesteś oskarżonym gościem. Zarejestruj się aby zostać więźniem w Celi, z której nie będziesz chciał uciec.
Zaloguj się lub Zarejestruj się !

Regulamin działu Reklama serwerów.

- - - - -

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
Gość_NIEOBECNY_*

Gość_NIEOBECNY_*

Regulamin działu Reklama Serwerów



§1
Ogólne zasady


1.1. Każdy temat podlega weryfikacji przez obsługę forum.
1.2. Reklamujemy serwer publiczne, które nie mają hasła dostępu.
1.3. Temat powinien zawierać nazwę serwera lub sieci (np. "Celakarna.pl [4FUN]"). Tematy ze złą nazwą (np. "Najlepszy serwer") będą usuwane a ich autor otrzyma warna!
1.4. Zanim założysz nowy temat upewnij się czy taki już nie istnieje. Jeżeli istnieje, to temat zostanie usunięty a jego autor otrzyma warna!
1.5. Jeden użytkownik może zareklamować raz na tydzień w innym wypadku autor otr
zyma warna!


§2
Informacje dodatkowe


2.1. W temacie obowiązkowo dodajemy informacje takie jak:
*GT serwera;
*IP serwera;
*Ilość slotów;
*Platformę(STEAM, czy NONSTEAM);
Brak którejś z informacji skutkuje usunięciem tematu a jego autor otrzyma warna!
2.2. Odświeżanie tematu oraz dodawanie informacji w następnych postach jest zabronione! Zanim go napiszesz, dokładnie się zastanów jakie informacje chcesz w nim zamieścić. Wyjątkami są sytuacje typu ogłoszenie konkursu, itp.
2.3. Wrzucenie reklamy serwera w innym dziale niż Reklama serwerów jest karane banem na forum.
2.4. Zakaz reklamowania w nicku, podpisie, czy danych w profilu.
2.5. Wszelkie publikacje, które będą zawierały reklamę strony klanowej lub innych portali będą usuwane, a ich autor otrzyma warna!


§3
Pouczenie


Pamiętaj!
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!

Naruszenie któregokolwiek punktu regulaminu skutkuje nałożeniem warna. Warn za złamanie regulaminu to 3 pkt.Drugi warn skutkuje banem na forum.

Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez uprzedniego informowania użytkowników.


Ostatnia aktualizacja: 04.01.2014 Przez: MIG